Bij Stolp+KAB draait het allemaal om de klant. Met meer dan een eeuw aan ervaring zijn wij het go-to team, of het nu een grote multinational is of een solo-ondernemer. Administratie, belastingen, personeelszaken, juridische kwesties, bedrijfsoverdrachten, pensioenen of financiële planning – you name it, we’ve got them covered.
En onze medewerkers? Die zijn de kers op de taart. Met passie, expertise en een flinke dosis energie staan ze klaar om onze klanten te ondersteunen op hun weg naar succes. Bij Stolp+KAB krijgen onze klanten niet alleen professioneel advies, maar ook een team dat echt om hen geeft.
Bij Stolp+KAB draait alles om betrouwbaarheid, expertise en menselijkheid. Als accountantskantoor staan we stevig in onze schoenen als het gaat om afspraken en regels, met kwaliteit en professionaliteit als onze basis. Maar bij ons draait het niet alleen om cijfers: we zetten de klant voorop. We geloven in persoonlijke aandacht en betrokkenheid bij onze klanten.
We zijn niet zomaar adviseurs: we zijn partners in business. Klaar om ondernemingen echt verder te helpen. Onze maatwerkoplossingen zorgen ervoor dat iedere klant precies krijgt wat hij nodig heeft. Samen, als één team, gaan we voor de beste resultaten en bouwen we aan duurzame relaties.
Op de afdeling samenstel verzorgen we de jaarafsluiting van onze klanten. Hierin maken we inzichtelijk hoe de onderneming gepresteerd heeft in het kalenderjaar. Dus: resultaten versus bezittingen en schulden.
Op de afdeling audit helpen we ondernemingen door een stukje zekerheid toe te voegen aan de financiële overzichten. Dit doen we door het uitvoeren van wettelijke controleopdrachten, vrijwillige controleopdrachten en beoordelingsopdrachten.
Het team Juridisch / HR is een mooie mix van professionals uit verschillende vakgebieden. Zo bestaat het team uit HR adviseurs, juristen, een office manager en een recruitment marketeer.
Alles wat met administratie te maken heeft is bij onze afdeling administratie – hoe kan het ook anders – in goede handen. Voor veel ondernemers is de administratie bijhouden datgene wat er vaak bij inschiet. Daar komt de afdeling administratie om de hoek kijken om ondernemingen volledig te ontzorgen.
Vrijwel alles wat er in een mensenleven gebeurt, denk bijvoorbeeld aan een overlijden of bedrijfsopvolging, heeft fiscale consequenties. Onze afdeling fiscaal / aangifte helpt ondernemingen hierbij.
De collega’s van de afdeling ondersteuning staan alle medewerkers en directieleden bij tijdens hun dagelijkse activiteiten. Zowel op facilitair, secretarieel, communicatief als organisatorisch vlak.
De afdeling lonen verzorgt de personeels- en salarisadministratie van onze klanten. Eén van de dagelijkse taken van het team is het berekenen van bruto-nettolonen, rekening houdend met allerlei uiteenlopende variabelen.
Op de afdeling Internationaal worden wij dagelijks uitgedaagd door grensoverschrijdende vraagstukken. Centraal staat met name het begeleiden van buitenlandse ondernemingen en particulieren die zich in Nederland willen vestigen.
Op de afdeling samenstel verzorgen we de jaarafsluiting van onze klanten. Hierin maken we inzichtelijk hoe de onderneming gepresteerd heeft in het kalenderjaar. Dus: resultaten versus bezittingen en schulden.
Op de afdeling audit helpen we ondernemingen door een stukje zekerheid toe te voegen aan de financiële overzichten. Dit doen we door het uitvoeren van wettelijke controleopdrachten, vrijwillige controleopdrachten en beoordelingsopdrachten.
Het team Juridisch / HR is een mooie mix van professionals uit verschillende vakgebieden. Zo bestaat het team uit HR adviseurs, juristen, een office manager en een recruitment marketeer.
Alles wat met administratie te maken heeft is bij onze afdeling administratie – hoe kan het ook anders – in goede handen. Voor veel ondernemers is de administratie bijhouden datgene wat er vaak bij inschiet. Daar komt de afdeling administratie om de hoek kijken om ondernemingen volledig te ontzorgen.
Vrijwel alles wat er in een mensenleven gebeurt, denk bijvoorbeeld aan een overlijden of bedrijfsopvolging, heeft fiscale consequenties. Onze afdeling fiscaal / aangifte helpt ondernemingen hierbij.
De collega’s van de afdeling ondersteuning staan alle medewerkers en directieleden bij tijdens hun dagelijkse activiteiten. Zowel op facilitair, secretarieel, communicatief als organisatorisch vlak.
De afdeling lonen verzorgt de personeels- en salarisadministratie van onze klanten. Eén van de dagelijkse taken van het team is het berekenen van bruto-nettolonen, rekening houdend met allerlei uiteenlopende variabelen.
Op de afdeling Internationaal worden wij dagelijks uitgedaagd door grensoverschrijdende vraagstukken. Centraal staat met name het begeleiden van buitenlandse ondernemingen en particulieren die zich in Nederland willen vestigen.
Yvette
Accountant
Bij Stolp+KAB voelde ik mij al snel thuis, er is waardering voor je werk en iedere mening telt.
Carolien
Belastingadviseur
Michiel
Partner
Wij voegen als kennis- en gesprekspartner waarde toe voor de ondernemer. Zowel op het zakelijke als het persoonlijke vlak.
Lindsey
Administratief Medewerker Intern
Bij Stolp+KAB zijn alle takken aanwezig; van jurist tot fiscalist.
Erwin
Partner
John
Partner
Marleen
Senior Belastingadviseur
Kevin
Partner
Het klinkt misschien gek, maar ik vind belastingen enorm fascinerend. Belastingen komen namelijk voor in alles om ons heen. Ik vind het dan ook helemaal niet erg om belasting te betalen, maar ik zorg er wel graag voor het het nooit te veel is. Ik word dan ook regelmatig gebeld door vrienden en bekenden om met hen mee te kijken naar hun belastingaangiftes.
Pascal
MKB Adviseur
Monique
Administratief Medewerkster Intern
Annemiek
Auditmanager
Wat mij gelijk opviel bij mijn eerste sollicitatiegesprek was de openheid van de organisatie. Ik had mijn sollicitatiegesprek volop in busy season en van “mijn” afdeling was dan ook haast iedereen buiten de deur. Met de mensen die er wél waren klikte het direct. Het gevoel dat ik had was gelijk goed. Ik kreeg een uitgebreide rondleiding en had meteen het idee dat dit weleens heel goed zou kunnen passen. Ik merkte direct dat er een soort familiecultuur heerst.
Anita
Belastingadviseur / FFP
Er is natuurlijk veel veranderd de afgelopen jaren; waar we vroeger een vermogensloop op papier zetten, werken we nu uiteraard zoveel mogelijk online.
Peter
Zelfstandig Aangiftemedewerker
Tjeerd
Assistent Accountant
Ik ben bij Stolp+KAB terechtgekomen omdat een vriend van mij de tip gaf om hier te solliciteren. En dat bleek inderdaad een hele goede keuze te zijn. Een kleiner kantoor met bijbehorend informeel karakter past bij mij. Mijn collega’s zijn sociaal en ik heb het gevoel dat ik altijd en bij iedereen kan aankloppen. Het is de combinatie van hard werken en gezelligheid die ervoor zorgt dat er een bijzonder fijne sfeer hangt.
Mélanie
Senior Accountant
Eric
Senior Accountant
Winnifred
Administrateur
Sinds het samensmelten van Stolp+KAB is het loonteam in Roelofarendsveen uitgebreid met een aantal mannen.
Annet
Administrateur
Monique
Medewerker Secretariaat
Stolp+KAB is een gezellige, vlotte organisatie die klaarstaat voor zowel klanten als medewerkers.
Kees
Partner
Nu we wat groter zijn geworden, kunnen we nog sneller schakelen en breder adviseren.
Lorenzo
Relatiebeheerder
Veel van onze klanten komen het volgende jaar weer bij ons terug. En zo bouw je je eigen bestand op. Wij werken in teams bij onze klanten, en het is fijn om te merken dat het gewaardeerd wordt dat dat steeds dezelfde gezichten zijn. Zelf vind ik dat ook prettig, het persoonlijke aspect van het werken bij Stolp+KAB is belangrijk voor mij.
Michaël
Partner
Edwin
Partner
Claudia
Controleleider
Bij Stolp+KAB werken hele verschillende mensen met diverse achtergronden. Dat maakt het voor mij interessant; de sfeer is goed en we gaan op een fijne en collegiale manier met elkaar om. Als het nodig is kunnen we met privé zaken bij elkaar terecht, maar ook zakelijk kunnen we het goed vinden. Als er deadlines zijn merk je dat het vanzelfsprekend is dat iedereen zijn schouders eronder zet. We klaren de klus met z’n allen. Het is een prettig gevoel dat we echt als team functioneren. Ik kan oprecht zeggen dat ik elke dag met plezier naar mijn werk kom!
Roy
Partner
We zijn ook een groeiend kantoor en dat vraagt om continue professionalisering.
Saskia
HR Adviseur
Een dag op de werkvloer bij Stolp+KAB is dan ook nooit saai.
Eva
Salarisadministrateur
Petra
Senior Accountant
Stolp+KAB is een informele organisatie met veel expertise op het gebied van accountancy, belastingen en advisering.
Guido
Salarisadministrateur
Positief is ook dat je wordt bijgestaan in jouw professionele ontwikkeling. Ik werk hier niet voor niets al vijfentwintig jaar met plezier.
Leo
Assistent Accountant
Staat de vacature waar jij naar op zoek bent op dit moment niet open? Schrijf je dan in voor ons Job Alert en ontvang de nieuwste vacatures als eerste in je mailbox.
Heb je een voorkeur voor welk team je mails met vacatures, blogs en nieuws ontvangt? Klik dan in het formulier op “Ik ontvang graag vacatures, blogs en nieuws van/over team” en maak je keuze.