Bij Stolp+KAB draait het allemaal om de klant. Met meer dan een eeuw aan ervaring zijn wij het go-to team, of het nu een grote multinational is of een solo-ondernemer. Administratie, belastingen, personeelszaken, juridische kwesties, bedrijfsoverdrachten, pensioenen of financiële planning – you name it, we’ve got them covered.
En onze medewerkers? Die zijn de kers op de taart. Met passie, expertise en een flinke dosis energie staan ze klaar om onze klanten te ondersteunen op hun weg naar succes. Bij Stolp+KAB krijgen onze klanten niet alleen professioneel advies, maar ook een team dat echt om hen geeft.
Bij Stolp+KAB draait alles om betrouwbaarheid, expertise en menselijkheid. Als accountantskantoor staan we stevig in onze schoenen als het gaat om afspraken en regels, met kwaliteit en professionaliteit als onze basis. Maar bij ons draait het niet alleen om cijfers: we zetten de klant voorop. We geloven in persoonlijke aandacht en betrokkenheid bij onze klanten.
We zijn niet zomaar adviseurs: we zijn partners in business. Klaar om ondernemingen echt verder te helpen. Onze maatwerkoplossingen zorgen ervoor dat iedere klant precies krijgt wat hij nodig heeft. Samen, als één team, gaan we voor de beste resultaten en bouwen we aan duurzame relaties.
Op de afdeling samenstel verzorgen we de jaarafsluiting van onze klanten. Hierin maken we inzichtelijk hoe de onderneming gepresteerd heeft in het kalenderjaar. Dus: resultaten versus bezittingen en schulden.
Op de afdeling audit helpen we ondernemingen door een stukje zekerheid toe te voegen aan de financiële overzichten. Dit doen we door het uitvoeren van wettelijke controleopdrachten, vrijwillige controleopdrachten en beoordelingsopdrachten.
Het team Juridisch / HR is een mooie mix van professionals uit verschillende vakgebieden. Zo bestaat het team uit HR adviseurs, juristen, een office manager en een recruitment marketeer.
Alles wat met administratie te maken heeft is bij onze afdeling administratie – hoe kan het ook anders – in goede handen. Voor veel ondernemers is de administratie bijhouden datgene wat er vaak bij inschiet. Daar komt de afdeling administratie om de hoek kijken om ondernemingen volledig te ontzorgen.
Vrijwel alles wat er in een mensenleven gebeurt, denk bijvoorbeeld aan een overlijden of bedrijfsopvolging, heeft fiscale consequenties. Onze afdeling fiscaal / aangifte helpt ondernemingen hierbij.
De collega’s van de afdeling ondersteuning staan alle medewerkers en directieleden bij tijdens hun dagelijkse activiteiten. Zowel op facilitair, secretarieel, communicatief als organisatorisch vlak.
De afdeling lonen verzorgt de personeels- en salarisadministratie van onze klanten. Eén van de dagelijkse taken van het team is het berekenen van bruto-nettolonen, rekening houdend met allerlei uiteenlopende variabelen.
Op de afdeling Internationaal worden wij dagelijks uitgedaagd door grensoverschrijdende vraagstukken. Centraal staat met name het begeleiden van buitenlandse ondernemingen en particulieren die zich in Nederland willen vestigen.
Op de afdeling samenstel verzorgen we de jaarafsluiting van onze klanten. Hierin maken we inzichtelijk hoe de onderneming gepresteerd heeft in het kalenderjaar. Dus: resultaten versus bezittingen en schulden.
Op de afdeling audit helpen we ondernemingen door een stukje zekerheid toe te voegen aan de financiële overzichten. Dit doen we door het uitvoeren van wettelijke controleopdrachten, vrijwillige controleopdrachten en beoordelingsopdrachten.
Het team Juridisch / HR is een mooie mix van professionals uit verschillende vakgebieden. Zo bestaat het team uit HR adviseurs, juristen, een office manager en een recruitment marketeer.
Alles wat met administratie te maken heeft is bij onze afdeling administratie – hoe kan het ook anders – in goede handen. Voor veel ondernemers is de administratie bijhouden datgene wat er vaak bij inschiet. Daar komt de afdeling administratie om de hoek kijken om ondernemingen volledig te ontzorgen.
Vrijwel alles wat er in een mensenleven gebeurt, denk bijvoorbeeld aan een overlijden of bedrijfsopvolging, heeft fiscale consequenties. Onze afdeling fiscaal / aangifte helpt ondernemingen hierbij.
De collega’s van de afdeling ondersteuning staan alle medewerkers en directieleden bij tijdens hun dagelijkse activiteiten. Zowel op facilitair, secretarieel, communicatief als organisatorisch vlak.
De afdeling lonen verzorgt de personeels- en salarisadministratie van onze klanten. Eén van de dagelijkse taken van het team is het berekenen van bruto-nettolonen, rekening houdend met allerlei uiteenlopende variabelen.
Op de afdeling Internationaal worden wij dagelijks uitgedaagd door grensoverschrijdende vraagstukken. Centraal staat met name het begeleiden van buitenlandse ondernemingen en particulieren die zich in Nederland willen vestigen.
Carolien
Belastingadviseur
Michiel
Partner
Wij voegen als kennis- en gesprekspartner waarde toe voor de ondernemer. Zowel op het zakelijke als het persoonlijke vlak.
Lindsey
Administratief Medewerker Intern
Bij Stolp+KAB zijn alle takken aanwezig; van jurist tot fiscalist.
Erwin
Partner
John
Partner
Ryan
Auditmedewerker
Staat de vacature waar jij naar op zoek bent op dit moment niet open? Schrijf je dan in voor ons Job Alert en ontvang de nieuwste vacatures als eerste in je mailbox.
Heb je een voorkeur voor welk team je mails met vacatures, blogs en nieuws ontvangt? Klik dan in het formulier op “Ik ontvang graag vacatures, blogs en nieuws van/over team” en maak je keuze.