Alles wat met administratie te maken heeft is bij onze afdeling administratie – hoe kan het ook anders – in goede handen. Voor veel ondernemers is de administratie bijhouden datgene wat er vaak bij inschiet. Daar komt de afdeling administratie om de hoek kijken om ondernemingen volledig te ontzorgen.
Alles wat met administratie te maken heeft is bij onze afdeling administratie – hoe kan het ook anders – in goede handen. Voor veel ondernemers is de administratie bijhouden datgene wat er vaak bij inschiet. Daar komt de afdeling administratie om de hoek kijken om ondernemingen volledig te ontzorgen.
Werkzaamheden die worden uitgevoerd zijn onder andere de verwerking van inkoop- en verkoopfacturen, bankmutaties en eventueel het klaarzetten van betaalbestanden.
Onze volledige focus ligt op het automatiseren en zo efficiënt mogelijk inrichten van de financiële administratie van onze klanten. Dus werk jij nauwkeurig, vind je het waarborgen van kwaliteit heel belangrijk en omarm je de blijvende digitalisering? Kijk dan snel of er een passende openstaande vacature voor je is!
We snappen heel goed dat er meer is dan werk. Daarom hanteren we flexibele werktijden en denken we graag mee over de voor jou ideale situatie.
Jouw ontwikkeling vinden we belangrijk. We denken met je mee over jouw carrière en helpen je zo goed mogelijk je gestelde doelen te behalen.
Oprecht geïnteresseerde collega's die willen weten hoe het écht met je gaat. Waar je mee kunt lachen, maar ook goed mee samen kan werken.
Zodra wij je sollicitatie hebben ontvangen nemen we zo snel mogelijk contact met je op om telefonisch alvast kort nader kennis te maken.
Als we op basis van jouw profiel en de telefonische kennismaking voldoende raakvlakken zien, nodigen we je uit voor een eerste kennismaking in real life.
Als het eerste kennismakingsgesprek goed is bevallen, zowel voor ons als voor jou, nodigen we je graag uit voor een vervolggesprek.
Ben je na het vervolggesprek nog steeds net zo enthousiast als wij? Dan doen we je graag een aanbod dat past bij jouw wensen.
Lindsey
Administratief Medewerker Intern
Bij Stolp+KAB zijn alle takken aanwezig; van jurist tot fiscalist.
Monique
Administratief Medewerkster Intern
Winnifred
Administrateur
Sinds het samensmelten van Stolp+KAB is het loonteam in Roelofarendsveen uitgebreid met een aantal mannen.
Annet
Administrateur
Staat de vacature waar jij naar op zoek bent op dit moment niet open? Schrijf je dan in voor ons Job Alert en ontvang de nieuwste vacatures als eerste in je mailbox.
Heb je een voorkeur voor welk team je mails met vacatures, blogs en nieuws ontvangt? Klik dan in het formulier op “Ik ontvang graag vacatures, blogs en nieuws van/over team” en maak je keuze.